Ez a weboldal cookie-kat és más követési megoldásokat alkalmaz elemzésekhez és a felhasználói élmény javításához. Az Adatvédelmi tájékoztatóban részletesen is megtalálhatóak ezek az információk. Adatvédelmi tájékoztató
Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

A legtöbbször felmerülő kérdések:

 

Mi történik abban az esetben, ha nem jó a kiválasztott méret? Kicserélik? Az újabb postaköltséggel jár?

Minden esetben, ha bizonytalan a kiválasztott termék méretében, keresse ügyfélszolgálatunkat, és segítünk kiválasztani a megfelelő terméket. A munkaruháknál meg tudjuk adni a derék és mellbőséget, illetve a testmagasságot. A munkavédelmi lábbeliknél pedig a meglévő cipője belső talphosszából tudunk kiindulni. (Ezekre az adatokra az információk menűpontban is talál segítséget, azonban az nem minden típusra érvényes, ezért javasoljuk a kapcsolatfelvételt)

Természetesen amennyiben ezek után is probléma adódna, kicseréljük Önnek a terméket a megfelelő méretűre. Amennyiben a Magyar Posta által küldi vissza számunkra a nem megfelelő terméket, van egy úgynevezett Inverz szállítási mód, amikor Önnek nem kerül pénzbe a visszaszállítás, ezt cégünknek számlázza a posta, tehát Önnek nem kell többszöri szállítási költséget fizetnie! Ha ilyen jellegű probléma adódik, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak, és tájékoztatjuk a további részletekről!

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Megrendelését követően 2db e-mailt kell, hogy kapjon rendszerünktől. Az első egy általános visszajelzés, hogy megrendelését megkaptuk, a második levél tartalmazza a várható szállítási határidőt.
Minden esetben igyekszünk betartani a visszaigazolt szállítási határidőket! Amennyiben a termék raktáron van, a rendeléstől számított 2.-3. napon kézbesíti Önnek a posta. Ha a "Rendelés alatt" visszaigazolást kapja, akkor a terméket Nekünk is meg kellett rendelnünk, ez esetben általában 5-10 munkanap alatt tudunk szállítani. Sajnos előfordulhatnak előre nem várt esetek, amikor több időt is igénybe vehet a szállítás (pl. nincs a gyártónál legyártva a termékből), azonban amint erről visszajelzést kapunk, tájékoztatjuk a vásárlót is!

Amennyiben a megrendelt termék valamilyen okból kifolyólag nagyon sürgősen kell (ajándékba lesz,külföldre készül vissza dolgozni, stb..), kérjük jelezze ügyfélszolgálatunkon, és igyekszünk a kívánt határidőn belül szállítani!

 

Meg tudom adni rendeléskor, hogy melyik napra kérem a csomag kiszállítását?

A rendelési folyamat során nincs erre lehetőség, azonban a megjegyzés rovatba ezt fel tudja tüntetni!

Megyei Jogú városokban a posta vállal délutáni (17.00-20.00 óra) és szombati (8.00-12.00) kiszállítást is, ha ezek az időpontok alkalmasabbak Önnek, ezt is tudja jelezni felénk a fenti módon! Ha valami oknál fogva nem tudja átvenni a csomagot, a meghagyott értesítő alapján, a postán 5 munkanapig még átvehető lesz.

Ha kézbesítetlenül visszakerül csomagja hozzánk, az újraküldését csak a vételár előre átutalása esetén áll módunk elindítani!



Ha vásárolok önöktől egy munkavédelmi cipőt, és garanciás időn belül tönkremegy, mi a teendőm?

Minden termékünkre, a jogszabályokban előírt garanciát vállalunk! Amennyiben probléma adódna, kérjük jelezze felénk elérhetőségeinken. Sok munkavédelmi lábbeli esetén gyártó céggel vagyunk kapcsolatban, ezért ezeknél a típusoknál előfordulhat,hogy pl. a talp kopása esetén, megjavítják, lecserélik a cipőn a problémás részt. Természetesen ha olyan jellegű a sérülés, amit nem tudnak javítani, a garanciális időn belül, kicserélik Önnek egy új termékre.

Minden esetben azt a megoldást keressük, hogy az ügyintézés végén vásárlóink elégedettek legyenek a termékkel és szolgáltatásainkkal egyaránt!

 

Rendszeresen vásárolok Önöktől, azonban van egy márka, amit nem találok a webshopban? Ha megadom a típusát, be tudják szerezni?

Természetesen meg tudjuk oldani, kérem adja meg a keresett típust, és rövidesen adunk rá egy árajánlatot, és egy várható szállítási határidőt!

 

Csak a webshopon keresztül lehet rendelni? Leadhatom e-mailben vagy telefonon is a rendelésemet?

Természetesen elérhetőségeink bármelyikén le tudja adni a megrendelést. Ha nem a webshopon keresztül rendel, kérem minden esetben adja meg a szállítási és számlázási címét (ha eltérő), illetve telefonszámát, amin fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot, a kiszállítással kapcsolatban!

Keresés